Diensten

Hoe weet ik of mijn concept gaat aanslaan? Hoe zorg ik dat interieur, menukaart, locatie en promotie één geheel gaan vormen? Hoe zorg ik ervoor dat mijn zaak in no time een hotspot wordt?

Ik help ondernemers in horeca en toerisme met advies, begeleiding, training en ondersteuning om antwoord op dit soort vragen te krijgen.
Hieronder vind je een overzicht van de meest voorkomende dienstverlening.
Twijfel je wat het beste bij je past of heb je een ander vraagstuk? Bel 045- 260 01 16 of mail info@runningfish.nl dan even, zodat we gezamenlijk kunnen kijken of en wat ik voor jou kan betekenen.

Online Marketing Power – leer hoe je meer uit je website haalt

Misschien ga je al als een speer, misschien valt de impact van jouw online marketing af en toe vies tegen. In welke situatie je ook zit, jouw online marketing kan stukken beter. Wedden? In dit programma leer je hoe je het maximale uit je inspanningen haalt én hoe je dat structureel weet te doen. Ik doe dat samen met horecamarketing expert Monique van Gevelt, zodat je gebruik kunt maken van ons beider kennis en ervaringen. Het programma start eind januari 2018 en duurt 3 maanden.

Lees meer

Conceptontwikkeling – een concept dat van A tot Z klopt

Of het nu om een nieuwe zaak gaat of om een update, Running Fish ontwikkelt samen met jou een ijzersterk concept voor je restaurant of hotel.
Je leert de verborgen verlangens van je doelgroep kennen en gaat mee op reis langs de laatste horecatrends. Zo ontdek je wat bij jou, de locatie en jouw markt past.
Met het conceptplan dat we gezamenlijk opstellen, kun je interieurontwerpers, vormgevers, medewerkers en financiers heel snel duidelijk maken welke kant jij op wilt en zo sturing geven aan het proces. Dat bespaart veel tijd, geld en energie.

Lees meer

Lancering en promotie – zo wordt je een hotspot

Als het concept eenmaal is uitgedacht, helpt Running Fish jouw zaak met een knal te lanceren en met slimme promotie steeds weer in de spotlight te staan. Zo wordt je in no time een echte hotspot. Samen sparren we over acties, evenementen en thema’s om de aandacht mee te vangen en mensen te blijven verrassen. Facebook en andere online marketing is daar vrijwel altijd een belangrijk onderdeel van. Alleen de manier waarop we het gebruiken, is voor iedere zaak weer anders.

Lees meer

Heb je een ander vraagstuk rond conceptontwikkeling, marketing of promotie van je horecabedrijf of toeristisch bedrijf?
Neem dan contact op.

Ben je op zoek naar een inspirerende spreker voor een groep horeca/toeristisch ondernemers of studenten? Kijk dan hier.

 

 

 

Deel deze pagina
Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInPin on PinterestEmail this to someone