Nog 1x op di 1 dec: gratis online workshop ‘Creëer een unieke beleving en trek hoge-marge-gasten’

Van koopjesjagers naar hoge-marge-gasten
post image

Nieuwe online workshop

De workshop in augustus ging over het aantrekken van je ideale gast.
Als die ideale gast van jou niet op een dubbeltje kijkt, dan is het creëren van een unieke beleving een fantastische groeistrategie.
Een unieke beleving biedt voor veel mensen een grote toegevoegde waarde, en dus mag de prijs ook hoger liggen.

En het mooie is: zowel luxe zaken in het hogere segment als eenvoudige zaken met een heel laagdrempelig concept kunnen gebruik maken van deze groeistrategie.

Daarom geef ik opnieuw een online workshop (op di 1 dec om 10.00 uur), dit keer over het aantrekken van hoge-marge-gasten met het creëren van een unieke beleving.

Aanmelden >

Deze problemen ervaar je vaak als je geen unieke beleving biedt:

  • je ervaart druk om voortdurend een volle zaak te hebben, ook als er weinig ‘markt’ is
  • je moet wel kortingen geven of prijzen verlagen om voldoende gasten te trekken
  • je kijkt steeds met een schuin oog naar de buren en voelt je gedwongen om mee te gaan in hun aanbod
  • je moet nóg harder werken voor hetzelfde resultaat

Waarom is het zo aantrekkelijk voor veel horecaondernemers om een unieke beleving te creëren?

  • in plaats van volume kun je focussen op waarde
  • je kunt hogere prijzen vragen met een heel goede marge
  • je hebt minder last van concurrentie, je kunt je ‘eigen ding’ doen
  • reclame maken gaat grotendeels vanzelf, je bedrijf wordt heel nieuwswaardig
  • je trekt gasten aan die speciaal voor jouw zaak komen, dat zijn heel leuke en dankbare gasten

Zo kun jij een unieke ervaring creëren

Gratis online workshop: di 1 dec. 10.00 u

In mijn gratis online workshop op dinsdag 1 december om 10.00 uur vertel ik je hoe je hoge-marge-gasten kunt aantrekken met het creëren van een unieke ervaring.

Wat aan bod komt in deze workshop:

  • 7 manieren om een unieke ervaring te creëren
  • acties en kortingen: wanneer wel, wanneer niet?
  • De voordelen en valkuilen als je aan de slag gaat met ‘experience marketing’
  • De aanpak om hier binnen 6 maanden al minimaal 10% omzetgroei mee te bereiken

Dit is een gratis online workshop, en je kunt je nu aanmelden.
Omdat het heel waardevolle informatie is, wordt de workshop niet opgenomen en is dus alleen live te bekijken.

 

Voor wie?

  • Voor ondernemers en professionals van restaurants en zelfstandige hotels en andere horeca die verder willen groeien door te focussen op waarde
  • Voor horecamensen die een nieuwe zaak willen starten
  • Niet voor mensen die snel rijk willen worden zonder enige moeite te hoeven doen

Aanmelden >

Deel deze pagina
Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInPin on PinterestEmail this to someone