Groeiplan

Groeiplan voor ondernemers in toerisme en horeca

Veel toeristische en horeca-ondernemers hebben goede ideeën, maar vinden het lastig er structuur in aan te brengen en dingen op papier te zetten.

Help, mijn zaak is gedateerd en kan wel een nieuw concept gebruiken. Waarom trek ik slechts een handjevol bezoekers voor mijn evenement? Hoe kan ik meer gasten krijgen én hogere marges maken? Een greep uit de vraagstukken die horeca- en toeristisch ondernemers mij voorleggen. Vaak zijn het echte doeners die niet erg warm worden van plannen maken en zaken op papier zetten.

Ik help deze ondernemers met hun conceptontwikkeling en een slim groeiplan op maat. Vaak gaat er een workshop aan vooraf om de situatie en wensen goed in kaart te brengen. In het plan zitten heel concrete acties die snel tot resultaat leiden. Vaak help ik de ondernemer ook op weg met de uitvoering. Maar niet te lang, want uiteindelijk is ondernemen iets wat je zelf moet doen, óók de marketing.

Terug naar home